Carina Stark

Het huidige districtsbestuur heeft al heel wat kunnen verwezenlijken denk maar aan o.a. veiligheid (BIN’s, zone 30), infrastructuur (cultureel centrum, jeugdhuis), sport (kunstgrasvelden), cultuur en ontspanning (potgrondfestival, 11-juli viering) en nog veel meer.

Maar het werk is natuurlijk nooit gedaan. Er zijn nog vele uitdagingen die op ons wachten: de strijd tegen inbraken en sluikstort, onderhoud en bestemmingen voor de oude Berenschool en de kerk en het behoud van landbouwgronden zijn maar enkele aandachtspunten waar in de toekomst aan gewerkt moet worden.

Wat kan ik, Carina Stark, voor jullie betekenen ?
Ik wil samen met jullie, inwoners van ons district en de N-VA mij inspannen om er voor te zorgen dat jullie vragen, bezorgdheden en problemen bij de juiste mensen of diensten terecht komen om zo tot een eventuele oplossing te komen.
Pasklare oplossingen voor alle problemen bestaan er niet dat weten jullie zelf ook wel.
Maar samen kunnen we proberen om ons district verder uit te bouwen tot een veilige, attractieve en aangename leefgemeenschap.